SureMen Penawar Masalah Lelaki


 

SureMEN mengandungi formula herba yang efektif dan merupakan satu cara yang menyeluruh untuk mengembalikan kesihatan kaum lelaki! Ia tidak mengandungi ramuan tambahan dan ia adalah selamat untuk makan.

Ramuan
Tribulus Terrestris – menguatkan daya otot, meningkatkan kuantiti dan kualiti keaktifan sperma.
Cordyceps – menguatkan fungsi hati dan ginjal, mengawalatur sistem imun.

Fungsi
Menguatkan daya fizikal
Meningkatkan fungsi ginjal
Mengekalkan ketegangan
Meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma

Cara penggunaan:
Mengambil 2 kapsul selepas makan malam. Dilarang minum kopi atau teh selepas atau sebelum 2 jam mengambil SureMEN.

 Harga Runcit SureMen RM262+RM8 Penghantaran = RM270.
Untuk Pertanyaan SMS 013-504 6699/ WhatsApp 011-1652 2010  


SureMEN [Soalan Lazim]

1. Apakah fungsi SureMEN?
SureMEN merupakan satu formula herba traditional yang sempurna untuk mengembalikan kesihatan lelaki. Ia dapat meningkatkan tenaga batin, menguatkan fungsi ginjal, mengekalkan daya seksual lelaki, meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma dan mengurangkan masalah sering kencing.

2. Apakah ramuan aktif yang terkandung dalam SureMEN?
a) Ekstrak Cordyceps Militaris:
• Anti-bakteria
• Meningkatkan penggunaan oksigen, mengurangkan konsumsi oksigen, mempercepatkan peredaran darah dan menguatkan fungsi seksual lelaki.
• Meningkatkan kuantiti sperma yang berkualiti, menguatkan fungsi seksual lelaki dan masalah mati pucuk.
• Merangsangkan badan menghasilkan oksida nitrik dalam zakar untuk meningkatkan pengaliran darah dan ketegangan zakar yang lebih baik
• Detosifikasi, menguatkan sistem imun dan meningkatkan metabolisma

b) Ekstrak Fructus Tribulus Terrestries:
• Meningkatkan fungsi ginjal, menguatkan reproduktiviti lelaki, merangsangkan pembentukan sperma, mengaktifkan sel sertoli dan meningkatkan keinginan seksual lelaki.

3. Siapakah tidak sesuai mengambil SureMEN?
Produk ini tidak sesuai untuk dimakan oleh orang yang menghidap penyakit jantung, kencing manis, tekanan darah tinggi dan pesakit yang sedang menjalani rawatan perubatan. Mereka harus merujuk kepada nasihat doktor dahulu sebelum mengambil produk ini.

4. Apakah cara penggunaan produk ini?
Ambil 2 kapsul selepas makan malam setiap hari dan dilarang minum kopi atau teh selepas atau sebelum 2 jam mengambil SureMEN.

5. Mengapakah kita perlu memilih SureMEN?
SureMEN merupakan satu produk herba tradisional kesihatan lelaki yang menyeluruh dan semulajadi tanpa sebarang tambahan ubat haram. Ia membantu meningkatkan tenaga batin, menguatkan fungsi ginjal dan memastikan ketegangan zakar yang kuat. Selain itu, ia juga menjamin kuantiti dan kualiti sperma yang lebih baik.

6.Adakah produk Suremen mendapat kelulusan dari KKM [Kementerian Kesihatan Malaysia]
SureMEN adalah selamat untuk makan serta mendapat kelulusan dari KKM [MAL08111882T] serta HALAL dari JAKIM.Ia juga mengandungi formula herba yang efektif,tidak mengandungi ubat tambahan dan merupakan satu cara yang menyeluruh untuk mengembalikan kesihatan kaum lelaki!

Apakah faktor yang mengakibatkan masalah mati pucuk (ED)?
Gaya hidup moden yang tidak sihat merupakan faktor utama bagi masalah ED seperti ketidakseimbangan diet, kegemukan, kurang bersenam, merokok, minum alkohol, stres, diabetis dan sebagainya. Hormon kelelakian juga mula berkurangan apabila umur meningkat, terutamanya pada peringkat umur 40-50. Pelbagai simptom fisiologi dan psikologi akan wujud apabila paras androgen terlalu rendah. Keadaan ini dipanggil sebagai Andropos atau Menopos Lelaki dimana seseorang mengalami masalah kehilangan nafsu seksual, kebolehan seksual menurun, mudah kegelisahan, kelesuan dan lain-lain.